Reklamovaný výrobek můžete přinést nebo zaslat na naší kamennou prodejnu Nářadí Schmidt, Dr.M.Horákové 1916, 50401 Nový Bydžov.
Pokud budete reklamovaný výrobek zasílat, prosím vždy ke zboží přibalit záruční list popř. kopii daňového dokladu, podrobný popis závady a zpáteční adresu.
Také Vám nabízíme bezplatný svoz reklamovaného zboží naším dopravcem, kde stačí nás informovat e-mailem o jaké zboží se jedná, do přílohy e-mailu kopii daňového dokladu nebo záručního listu, popis závady, adresu pro vyzvednutí a zpáteční adresu.
Podle zákona musíme reklamaci vyřešit ve lhůtě 30 dnů, ale většinou servisní proces netrvá více jak 7 pracovních dní, takže většina reklamací je vyřízena komplet i s dopravou k Vám do 14 dnů. V případě, že by se u reklamovaného zboží vyskytl nějaký problém (např. neuznání záruky, částečné uznání záruky, nedostatek ND atd.) tak Vás budeme okamžitě informovat a společně se domluvíme na dalším postupu řešení.
Pozáruční servis:
Zajišťujeme pozáruční opravy u všech nabízených značek. Výrobek s podrobným popisem závady a zpáteční adresou je potřeba doručit na naší kamennou prodejnu.
U pozáručního servisu je potřeba si uvědomit, že pokud oprava bude nerentabilní (přesáhne 50% ceny nového výrobku) a zákazník odmítne jeho opravu, tak je automaticky účtována detekce závady v hodnotě cca 250kč bez DPH.
Nebo nás kontaktujte telefonicky a domluvíme se na postupu řešení reklamace po telefonu.